onsdag 5 oktober 2011

Ett tag sen igen då...

Jaha ja, igår blev jag en dag äldre igen =)  Hade kalas på söndag för det är ju inte lätt att lösa sånt när halva släkten jobbar skift :)

Köpte en julklapp på en köp/sälj sida på facebook alldeles nyss, ska till Uddevalla å hämta den imorgon :)
Kim ska med en kompis hem efter skolan imorgon, så jag ska hämta henne i Dingle imorgon kväll, rätt bra för då kan jag ta en fika med Linda T innan :)

Sitter å spånar på en resa till London för mig & Kim i december :)  Jag & Linda I planerar ju en resa till Egypten i februari :))

Måste till Uddevalla å skaffa pass till Kim först, hennes har ju gått ut...

Annars då... jo det rullar på, är fortfarande arbetslös & det börjar ju kännas lite tröttsamt :)

Nä nu blir det nog sängen tror jag...

Inga kommentarer: