måndag 31 oktober 2011

Sista oktober-11

Sitter här å är irriterad, inget blir bättre men men...

Kim har höstlov nu, hon hade kompis som sov över från igår :)  Kan ju inte neka henne sånt... hon hade även med 2 kompisar hem igår när jag höll på med middagen & jag är ju sån att ingen ska lämnas utanför så jag bjuder dom ju på mat... vet ett ställe Kim kan komma till där hon aldrig blir bjuden på mat för hon tackade nej för typ 5 år sen till middag där :)

Har fikat me goa Linda T idag, alltid lika trevligt :)

Har beställt resa till London, det blir jag & Kim som åker, ska bli så gott å komma hemifrån, ä mest trött på allt...

Ä lite småsugen på ny telefon, det är inget fel på min men den ä ju gammal :) 2 år :))

En väns hus har brunnit, tycker synd om honom, men det är väl lagen om all jävlighet...

Har varit på VC å tagit prover, det har jag inte gjort sen -05 =/  men det resulterade i alla fall i en röntgen på min axel :)

Var på Köket å lyssnade på Highway Six förra fredagen dom va bra å det va kanonmat :)

Ska nog till Köket på fredag igen, då är det ett band som bara spelar Nationalteaterns låtar :))

2 kommentarer:

p.solberg sa...

Du saknar mig för mycket, det är det som är kruxet! :)

Sekmeth sa...

Självklart gör jag det :) flytta hit ... PRONTO... :)