torsdag 28 november 2013

Herre min je...

Här var ett tag sen jag va 😊

Vad har hänt sen sist?? Jo jag har äntligen ett jobb, trivs som fisken i vattnet 😊 jobbar full tid vilket känns ibland... 

Min lilla har blivit tonåring & är nästan aldrig hemma 😊 vilket gör att mamman kan ju oxo passa på att roa sig 😊

Hade en grymt rolig kväll på kynnefjäll 😊 
Nu närmast nalkas firande av 2 i umgänget som fyllt 40, sen är biljetter bokade för Stiftelsen på lucia 😊 
 
Julen närmar sig, min dotter har börjat läsningen så det blir konfirmation 31/5 😊

Tiden går & det är 6 år sen mormor dog, hon fattas mig varje dag 😒
Ja just det min farmor har dött i år oxo, fick träffat en kusin på begravningen som jag inte sett sen hon var bebis, hon närmade sig visst 20 nu 😏 det blir så när dom bor en bit bort, hon bor i Uppsala. 

Mycket mer som vill ut men inte här 😜 
Ta vara på varandra & era nära & kära 😘

Inga kommentarer: