söndag 2 januari 2011

Snodde den av Linda T :)

den obligatoriska nyårs listan

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? ***Tror inte det

2. Höll du några av dina nyårslöften? ***ger inga eftersom jag vet att jag inte kan hålla dom

3. Blev någon / några av dina vännen föräldrar i år? *** nej, men det blir många 2011 :)

4. Dog någon som stod dig nära? ***ja... Bertil :-(

5. Vilka länder besökte du? ***inte något

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? ***Ja mer pengar :)

7. Vilket datum år 2010 kommer du alltid att minnas? *** Inget speciellt tror jag

8. Vad var det största du gjort 2010? ***Var på bröllop till Linda & Christian :)

9. Största misstaget? ***Gör inga misstag :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ***Nej, inget större

11. Bästa köpet? ***Gjorde inga köp

12. Vad spenderade du mest pengar på? ***borde vara räkningar... :-)

13. Gjorde någon dig riktigt glad? ***Japp

14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2010? ***Ingen speciell

15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år? ***Som vanligt tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer? ***?

17. Vad önskar du att du gjort mindre? ***?

18. Hur tillbringade du julen? ***Hos min älskade morfar som jag gjort i 35 år med resten av familjen

19. Blev du kär under 2010? *** Nix

20. Hur många one-night-stands? ***Ett :)

21. Favoritprogram på tv? ***Csi

22. Hatar du någon nu som du inte hatat i början av året? ***hatar är ett starkt ord..så nej

23. Den bästa boken du läste i år? ***Maskrosbarn

24.Största musikaliska upptäckten? ***Jay Smith

25. Något du önskade dig och fick? ***Japp

26. Något du önskade dig men inte fick? ***Japp

27. Årets bästa film? ***Har sett många bra

28. Vad gjorde du på din födelsedag? ***Hade kalas...

29. Finns det någon som gjorde ditt år ännu bättre? ***Ja :)

30. Vad fick dig att må bra? ***Mina älskade vänner som ALLTID ställer upp!

31. Vilken kändis var du mest sugen på? ***Ingen speciell tror jag

32. Vem saknade du? ***Mormor

33. De bästa nya människorna du träffade? ***nya??? Har nog inte träffat några nya :)

nu är de eran tur!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: