tisdag 25 januari 2011

Tar en hel massa dar på en gång :)

Dag 6: Min dag:
Har jobbat 10-14.30, har vart en del att göra idag :) åkte vägen om mamma & hämtade middag :) sånt uppskattas.

Dag 7: Min bästa vän:
Vet inte, finns nog ingen som vet allt om mig... har goa Lene, vi hörs inte av så ofta men när vi gör det är det som om vi inte varit ifrån varandra :) Har min goa Linda I, jag vet att hon finns där 24/7 om det är så :) Har min goa Linda A som oxo finns där om jag vill nått :), det finns några till orkar helt enkelt inte rada upp dom :)

Dag 8: Ett ögonblick...
Trodde jag att jag skulle få vara ledig 1 månad innan jag skulle bli mamma för 12 år sen :), jag slutade på jobbet en fredag, men hade en dotter som va lite väl snabb så jag fick va ledig ända till måndag morgon, det var ett oförglömligt ögonblick :)

Dag 9: Min tro
Jag tror på många saker :) dock ingen religion, men man kan ju tro på annat :)

Dag 10: Det här hade jag på mig idag:
Hade t-shirt, långärmat byxor & sockar när jag åkte till jobbet, där tog jag på mig en annan t-shirt, förkläde & en släng :)

Dag 11: Mina syskon:
Har 2 bröder & en styvsyster :) alla är yngre än mig, har en "storebror" som hängt med lite från & till genom åren...
M jobbar som betongborrare/pålare
J jobbar som lagerarbetare
L jobbar som mattläggare/kakelsättare på sitt eget företag
M jobbar som sprängare

Dag 12: I min handväska:
Där är det banne mig eko, använder ingen väska :)

Dag 13: Den här veckan:
Jobbar jag + att jag ska köra mamma till Göteborg 2 dar denna veckan :)

Dag 14: Vad hade jag på mig idag.
Samma som under rubrik Dag 10 :)

Dag 15: Mina drömmar:
Har en hel del men dom vill jag nog hålla för mig själv :)

Inga kommentarer: