lördag 7 februari 2015

Hoppsan kerstin...

Jomen tjena, har visst inte skrivit här sen dec-13 :/

Så vad har hänt?
Företaget jag jobbade för gick i konkurs :(
Var arbetslös ett par månader, blev uppringd av en tjej & fick en annan anställning i maj. Har jobbat hela sommaren på Saltkällans badkiosk, trivdes kanon, hoppade även in nån gång på Torreby slott, när den anställningen tog slut, fick jag en på cafèt (åter igen)
Nu såldes det i årskiftet & just nu vet jag inte vad som händer...

Allt är bara en jävla röra...

Har varit på röntgen med mina leder, dom hitta inget, inte blodprovet heller så det känns ju som att min värk bara är inbillning :( vet ju att jag måste äta tabletterna för annars kan jag inte lyfta mina armar...

Min lilla lilla dotter fyller 16 i år & ska börja på gymnasiet, hur blev hon så gammal?? :)

Är trött på att folk tar mig för givet & tror att min tid är mindre värd än deras... Men jag kommer väl över det med :)

Är trött på att inte ha en fixad bil... kommer ju ingenstans...
Herre så negativt detta blev men men... det som inte dödar, härdar dig heter det ju... :)

Inga kommentarer: