fredag 1 juli 2016

ojojoj

Oj oj oj va det va längesen jag skrev här :O
Över ett år sen. Hmm vad har hänt på ett år?? Jag fick jobb på cafèt men jobbade bara 14 dar, sen uppsagd pga arbetsbrist...

Köpte mig en funderande bil.
Gick en konstig kurs i Uddevalla.

Fick tips på jobb av en vän. Jobbet var på ett HVB-hem för ensamkommande ungdomar, bara killar. Ringde dom, var på intervju dagen efter, började jobba dagen efter där. Är så otroligt glad att jag har fått möjligheten att göra detta, älskar det verkligen :)
Har helt plötsligt fått 45 söner :) vissa står mig otroligt varmt om hjärtat <3 p="">Har jobbat när sedan oktober & har nu skrivit på en fast anställning :)

Just nu tycker jag det är lite jobbigt på jobbet, från att ha haft 24 killar har vi nu 10 en enorm skillnad...
Har fått erbjudande om att starta upp ett boende, jag tackade ja :)


Just nu sitter jag i soffan & har otroligt tråkigt, har semester & jag blir så väldigt rastlös...

Inga kommentarer: